czwartek, 21 maja 2015

Śniadanie czas zacząć

Śniadanie to początek dnia. Posiłek oprócz obiadu najważniejszy dla każdego, tym bardziej dla naszych milusińskich
W swoich notatkach znalazłam kilka propozycji śniadań dla dzieci od 36 miesiąca życia. Sprawdziłam jeszcze raz ich skład:

Menu
Białko 2x
Produkty zbożowe
Warzywa
Owoce

Grahamka z masłem, twarożkiem i paprykąkakaokilka cząstek pomarańczy

X X

X
X
X

Płatki owsiane na mleku ze zmielonym siemieniem lnianym i nasionami sezamu sok z marchwi z dodatkiem soku jabłkowegokilka suszonych śliwek z polędwicą

X X
X
X
X

Twarożek z gruszką i kromka pieczywa razowego z masłem, kawa zbożowa z mlekiemkalarepka

X X
X
X
X

Bułeczka wieloziarnista z wędzonym łososiem pokropionym cytryną i koperkiemmleko acidofilnemandarynka

X X
X
X
X

Omlet z żółtym serem i zielonym groszkiem, grzanka z chleba orkiszowegoherbatka owocowa,garstka winogron

X X
X
X
X

Wygląda to obiecująco. Teraz spróbuję sprawdzić ile czasu zajmie przygotowanie i jaka będzie reakcja mojego maluszka! Zdam relację!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz